На головній промисловій виставці світу компанії різного штибу вкотре показали, як нові технології допомагають розв’язувати нагальні проблеми на кшталт подорожчання енергоресурсів, демографічних змін і нестачі кваліфікованих працівників. Особливу увагу було приділено штучному інтелекту.
У Koenig & Bauer давно збагнули, що майбутнє поліграфії (зокрема пакувальної) — це мережева взаємодія, інтелектуальний аналіз даних і застосунки на основі ШІ (AI). На стенді стратегічного технологічного партнера Google Cloud компанія Koenig & Bauer Kyana презентувала кілька прикладів, що яскраво ілюструють потенціал її останніх AI-розробок.
У тісній співпраці з Deloitte і Google Cloud було створено хмарну платформу Connected Packaging для власників брендів та відповідний застосунок для кінцевих споживачів, що виводить досвід купівлі на новий рівень.
Застосування цих технологій у секторі побутової електроніки можна було побачити на стенді Google Cloud, на прикладі повністю автоматичної кавомашини. Концепція Connected Packaging об’єднує весь життєвий цикл продукту — від рішення купити до повторного замовлення витратних матеріалів — у інтерактивний та ігровий спосіб за підтримки штучного інтелекту. Технологія доповненої реальності (AR) надає персоналізовані поради в місці продажу та під час розпакування і допомагає збагатити друковане паковання цифровою інформацією з доданою вартістю.
Особливу увагу відвідувачів привернула інтеграція штучного інтелекту Google Gemini, що дає змогу споживачу взаємодіяти з чат-ботом безпосередньо через паковання і ставити запитання про товар. Ця інновація створює абсолютно новий вимір безпосереднього спілкування з клієнтами. Ще однією родзинкою стало інтегроване розпізнавання зображень, яке уможливлює цифрову ідентифікацію паковання навіть без QR-коду або інших елементів дизайну. Завдяки цьому Connected Packaging можна легко інтегрувати у наявні виробничі процеси компаній, що виготовляють паковання. З другого боку, все надзвичайно просто для споживачів: не потрібно встановлювати окрему програму, оскільки взаємодія відбувається через застосунок у браузері. Це мінімізує перешкоди для користувача і поліпшує сприйняття технології.
Нові можливості завдяки Connected Packaging:
- безпосереднє та персоналізоване спілкування з клієнтами в режимі реального часу;
- підвищення лояльності й довіри до бренду;
- цільові маркетингові кампанії та індивідуальні пропозиції;
- прозора відстежуваність продукції та відповідність нормативним вимогам;
- AI-рішення для всього життєвого циклу продукту.
«Ми активно формуємо майбутнє пакування, — підсумовує Зандра Вагнер, генеральна директорка Koenig & Bauer Kyana. — Connected Packaging — це ключ до наскрізної діджиталізації, де ми вже не просто оптимізуємо виробництво, а й відкриваємо абсолютно нові способи взаємодії брендів зі своїми клієнтами». Захоплена реакція відвідувачів, зокрема експертів, Hannover Messe свідчить про те, що увага до «розумного» пакування продовжує зростати — і що Koenig & Bauer разом з партнерами пропонує прогресивні відповіді на виклики майбутнього.