Планування виробництва за допомогою «розумних» програм є незамінним для сучасних друкарень, оскільки замовники вимагають дедалі більшого асортименту продукції, швидшої доставки та нижчих цін. Концепція Printshop 4.0 передбачає адаптивне планування та гнучкі процеси, які дають змогу оперативно реагувати на мінливі потреби клієнтів і забезпечують конкурентну перевагу на ринку.
Koenig & Bauer пропонує Job Optimiser — це потужне програмне забезпечення для розширеного планування (Advanced Planning Software, APS) допоможе розпланувати усі виробничі процеси до найменших нюансів. «Розумні» алгоритми планування та оптимізації автоматизують усі планувальні завдання і таким чином підвищують їхню ефективність. Повна інтеграція із системами MIS і MES допомагає друкарням оптимізувати свій процес планування виробництва та логістики — цілеспрямовано контролювати матеріальні потоки і завантаження техніки.
Ефективне планування виробництва за п’ять кроків
Створіть ідеальний план виробництва завдяки автоматичному детальному плануванню — Job Optimiser розкриває потенціал ефективності в рутинних процесах за допомогою п’яти основних функцій.
1. Автоматизоване імпортування заздалегідь запланованих виробничих завдань із MIS забезпечує швидкий і надійний доступ до всієї необхідної робочої інформації. Перелік замовлень із кольоровою індикацією їхнього статусу дає змогу швидко оцінити стан виробництва, а також наявність матеріалів, інструментів, (затверджених) кольоропроб. Усі готові до друку замовлення можна вибрати для детального планування за допомогою функцій швидкого фільтрування.
2. Планування використання машини дає змогу визначити технічні ресурси та часові вікна для окремих етапів виготовлення запланованих замовлень. Система враховує всі можливі обмеження та залежності для дотримання виробничого графіка. Динамічне коригування у разі якихось змін забезпечує високу гнучкість детального планування ресурсів.
3. Функція «Балансування навантаження» за допомогою інтелектуальних алгоритмів контролю оптимально розподілить робочі процеси між відповідним друкарським та післядрукарським обладнанням, щоб досягти рівномірного завантаження та більшої ефективності.
4. Планування послідовності замовлень визначає порядок обробки замовлень на різних машинах. Послідовність замовлень оптимізована відповідно до параметрів друку і конкретних машин, як-от потреба у лакуванні, тип лакування чи параметри автоматизації відповідної машини, щоб мінімізувати час налагодження. Якщо план змінюється, послідовність замовлень та розрахунковий час налагодження також коригуються.
5. Оптимізований список замовлень автоматично надходить у MES LogoTronic, що забезпечує перфектну синхронізацію окремих процесів і прискорює виробництво загалом.
Job Optimiser — ідеальний засіб для автоматизованого детального планування друкарського виробництва. Цей софт оптимізує послідовність робочих процесів з урахуванням таких параметрів, як задруковувані матеріали, фарби й вимоги до оздоблення, і таким чином значно прискорить налагодження та вивільнить потужності для опрацювання подальших замовлень. Друкарські форми, папір, фарби та інші необхідні матеріали завжди будуть у потрібній машині в запланований час і в правильній послідовності.
Job Optimiser виводить планування виробництва на цілковито новий рівень. Незалежно від того, чи це замовлення web-to-print із доставкою «на вчора» або ж виготовлення коробок із безліччю мішаних барв і варіантів продукції, — Job Optimiser допоможе скрізь: автоматичне визначення послідовності завдань, динамічне коригування ресурсів, безперервне виробництво завдяки високій доступності обладнання. Це потужне, просте у використанні програмне забезпечення для планування поліграфічного виробництва, невід’ємна частина концепції Print 4.0, що має на меті підвищення ефективності вашої компанії загалом.